Tralaluna Blog

‘Belevenissen van een Tralaluna importdrenth’

Je aanbod neerzetten, denkend vanuit de gast. Uiteraard, logisch toch? Wat wil de gast zien, horen, beleven, waar wordt hij blij van. Dat bied je aan en verpak je leuk.

Amsterdam National Forrest 

Een presentatie van marketing Amsterdam. Tal van voorbeelden rollen voorbij. Zoals een simpele ov kaart (13,50€) waarmee je na landing op Schiphol 24 uur onbeperkt Amsterdam e.o. kan doorkruizen. En wanneer je uit de bus rolt, bij aankomst duidelijke wegwijzers zodat je zonder tijdsverlies de voor je geselecteerde hotspots kunt checken. Met korte en bondige toelichting. Want de aandachtspanne van de toerist, is gering. Amsterdam en een straal van maximaal 1 uur ov-reizen erom heen. Want de buitenlandse gast neemt welgeteld 4 uur de tijd om de regio in te trekken. Dus 1 uur heen, 2 uur sightseeën, 1 uur terug. Fast Leisure bepaald de inhoud?

Dan de verpakking. Amsterdam, dat is waar de internationale gast voor komt. Wil je hem naar buiten lokken, dan is Amsterdam het aas wat werkt. Dus Zandvoort doop je om tot Amsterdam Beach, Amsterdam Flowers is stiekem de keukenhof  en Flevoland wordt New Land. De metropool Amsterdam in een daghap, alle plaatjes van de ansichtkaart compleet. Gast blij, trekpleisters blij. Want met een beetje Amsterdam branding meer dan verdubbel je met gemak je omzet. Zo het voorbeeld van Amsterdam Castle Muiderslot.

Ervaringen waar je, thuis gekomen in je eigen regio ook wat mee kunt. Amsterdam forrest, Amsterdam wetlands... Voorbeelden en stof om nog eens over verder te filosoferen. Wat denk je?

blog Amsterdam national park

 

Deel deze pagina

Like en deel ons op FacebookLike en deel ons op Google PlusLike en deel ons op Twitter

nieuwsimg

Over Manilde

“Zo leuk vind ik het om te blijven ontdekken en steeds weer iets nieuws, verrassends te verzinnen. En dat te mogen delen met anderen geeft mij een ultiem gevoel van blijheid.”

Lees meer

Bouwjaar: 1970

Staplaats: Eerste paaltjes geslagen in Breukelen en na wat omzwervingen, met als leukste periodes een jaar Ierland en ruim 10 jaar Den Haag, was het de liefde die Manilde naar Drenthe deed verhuizen.

Aantal personen: Inmiddels gelukkig getrouwd met Martin en trotse moeder van drie nazaten: Ties, Gilles en Kobus.

Type: Zin om te creëren en iets moois neer te zetten. Drang om te ontdekken, onderzoeken en nieuwsgierigheid naar het verhaal ergens achter. Kritisch, oog voor sfeer en detail. . Hou van imperfectie maar een vorm van perfectionisme steekt soms de kop op.Strevend naar balans in doen en denken, actief zijn en rust pakken.

Kilometerhistorie: Menig jaren eerst gelachen later steeds meer gebuffeld in de jeugdzorg. Nu gezinsmanager, blije medebaas, oprichtster en inrichtster, creatief brein en uitvoerder bij Tralaluna.

Brandstof: koffie en koek, wijn en een nootje, binnen en buiten, mooie plaatjes, mensen met passie en een verhaal. En humor!

Uitstoot: creatief gepimpte kampeerbusjes en caravans; goed verzorgde roadtrips; gastvrij onthaal; een webwinkel met kleurrijke spullen; blogs over ontdekkingen, inspirerende verhalen en kiekjes.

Onderhoudsbehoefte: Kiezels, keien, zand en water. Het verhaal van wat belangrijk voor je is voorop stellen, je kent het wel. Ik ken de theorie, heb praktijkervaring en ken mezelf enigszins. Goed genoeg om te weten dat ik mezelf regelmatig weer bij deze les moet trekken. Vaak ervaar ik dat de tijd vliegt, te snel, en dat wat ik belangrijk vind tekort komt. Niet zelden laat ik mij leiden door de waan van alledag, blijf ik te lang hangen op een detail, sta ik te weinig stil om echt naar mijn gevoel te luisteren, stel ik dingen uit, smokkel ik met goede voornemens, lig ik te laat op bed en negeer ik andere dingen die belangrijk voor me zijn. Mijn keien: quality tijd met het gezin en ieder apart; dus ook mijzelf; creëren, ontdekken, ontmoeten en delen.

 

3

Over ons

Tralaluna staat voor een gevoel wat bij een geslaagde vakantie en fijn leven hoort. Blij, vrij en genietend. Daar dragen wij graag aan bij!

Meer weten?

blogtip

Blog

Tralaluna is een avontuur op zich. Ooit begon het met mijn emigratie naar Drenthe.

Meer weten?

fans aan woord

Fans aan het woord

Wie kan beter vertelen hoe leuk onze vakantiemogelijkheden zijn dan onze fans. Wij laten dan ook graag onze fans aan het woord.

Meer weten?

friends

Friends

Hier worden wij blij van. Ondernemers met passie, die het genieten als levensdoel kiezen.

Meer weten?